顧客ロイヤルティの経営
イラスト版 CSを超えるサービス・マネジメント
日本経済新聞社
2000/04/17
4532148251
The cover image is from "Kinokuniya".
By clicking the image, the detailed page of the online store, Kinokuniya, is displayed. |
Jpn. or Foreign | 和書 |
---|---|
Title | 顧客ロイヤルティの経営 イラスト版 CSを超えるサービス・マネジメント |
Author | 佐藤知恭著 |
Publisher | 日本経済新聞社 |
Pub. Date | 2000/04/17 |
Price | 1,600 |
Page | 289p 挿図 |
Size | 19cm |
ISBN | 4532148251 |
Notes | 引用および参考文献: p280-282 |
Subjects | 販売管理 サービス |
Contents Note 1 | 顧客ロイヤルティの経営 : CSを超えるサービス・マネジメント : イラスト版 |
---|---|
Contents Note 2 | Customer loyalty management in practice |