キャラクタアニメーションの数理とシステム
3次元ゲームにおける身体運動生成と人工知能
コロナ社
2020/08/06
9784339029093
The cover image is from "Kinokuniya".
By clicking the image, the detailed page of the online store, Kinokuniya, is displayed. |
Jpn. or Foreign | 和書 |
---|---|
Title | キャラクタアニメーションの数理とシステム 3次元ゲームにおける身体運動生成と人工知能 |
Author | 向井智彦 川地克明 三宅陽一郎共著 |
Publisher | コロナ社 |
Pub. Date | 2020/08/06 |
Price | 3,200 |
Page | viii, 228p 挿図 |
Size | 21cm |
ISBN | 9784339029093 |
Notes | 引用・参考文献: p[218]-225 |
Subjects | ゲームソフト コンピュータ・グラフィックス アニメーション |
Contents Note 1 | Mathematical models and systems for character animation : motion synthesis and artificial intelligence in 3D videogames |
---|---|
Contents Note 2 | キャラクタアニメーションの数理とシステム : 3次元ゲームにおける身体運動生成と人工知能 |