Holding List

Outline

ミシガン大学ビジネススクール
カスタマー・バリュー
クオリティと顧客満足を高め収益につなげる
マイケル・D.ジョンソン アンダース・グスタフソン著 西村行功訳
ダイヤモンド社
2001/08/09
4478373736
The cover image is from "Kinokuniya".
By clicking the image, the detailed page of the online store, Kinokuniya, is displayed.

Status Information

Detail

Jpn. or Foreign
和書
Title カスタマー・バリュー クオリティと顧客満足を高め収益につなげる ミシガン大学ビジネススクール
Author マイケル・D.ジョンソン アンダース・グスタフソン著 西村行功訳
Publisher ダイヤモンド社
Pub. Date 2001/08/09
Price 2,400
Page xxvii, 237p : 挿図
Size 20cm
ISBN 4478373736
Notes 原著 (San Francisco : Jossey-Bass, 2000) の翻訳
Subjects 販売管理
Contents Note 1 Improving customer satisfaction, loyalty, and profit
Contents Note 2 カスタマーバリュー : クオリティと顧客満足を高め収益につなげる

Holding List

Holding1 items
  • 1
    Label
    • Classification 1673.3
    • Author No.J
    • Copy No.
    Registration No.

    0067728

    Classification 1
    673.3
    Author No.
    J
     
    Location Code
    01 1F
    Shelf Code
    17 農業・産業