ミシガン大学ビジネススクール
カスタマー・バリュー
クオリティと顧客満足を高め収益につなげる
ダイヤモンド社
2001/08/09
4478373736
The cover image is from "Kinokuniya".
By clicking the image, the detailed page of the online store, Kinokuniya, is displayed. |
Jpn. or Foreign | 和書 |
---|---|
Title | カスタマー・バリュー クオリティと顧客満足を高め収益につなげる ミシガン大学ビジネススクール |
Author | マイケル・D.ジョンソン アンダース・グスタフソン著 西村行功訳 |
Publisher | ダイヤモンド社 |
Pub. Date | 2001/08/09 |
Price | 2,400 |
Page | xxvii, 237p : 挿図 |
Size | 20cm |
ISBN | 4478373736 |
Notes | 原著 (San Francisco : Jossey-Bass, 2000) の翻訳 |
Subjects | 販売管理 |
Contents Note 1 | Improving customer satisfaction, loyalty, and profit |
---|---|
Contents Note 2 | カスタマーバリュー : クオリティと顧客満足を高め収益につなげる |