ナンバーワン企業の法則
カスタマー・インティマシーで強くなる
日本経済新聞社
1995/09/21
4532144183
|
Jpn. or Foreign | 和書 |
---|---|
Title | ナンバーワン企業の法則 カスタマー・インティマシーで強くなる |
Author | M.トレーシー F.ウィアセーマ著 大原進訳 |
Classification 1 | 335.04 |
Author No. | T |
Publisher | 日本経済新聞社 |
Pub. Date | 1995/09/21 |
Price | 1,800 |
Page | 321p |
Size | 20cm |
ISBN | 4532144183 |
Location Code | 03 3F |
Shelf Code | 31 社会科学 (2005年以前) |
Notes | The discipline of market leaders.の翻訳 |
Subjects | 経営 企業 |
Contents Note 1 | The discipline of market leaders |
---|---|
Contents Note 2 | No.1(ナンバーワン)企業の法則 |
Contents Note 3 | No.1企業の法則 |